تابناک مرکزی: رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در آزادراه همدان-ساوه ۲ کشته و ۱ زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۸۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 28 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به  تصادف شدید آزادراه همدان‌ ـ ساوه در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: به دنبال برخورد شدید یک دستگاه بنز 10 تن با پیکان وانت و سقوط وانت به زیر پل و متعاقبا آتش گرفتن آن، سه سرنشین وانت دچار سوختگی شدند.

وی افزود: سرنشینان توسط عوامل اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر از داخل خودرو نجات داده شده و حریق خودرو توسط آتش‌نشانان مهار شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه دو نفر از سرنشینان در دم جان باخته اما یکی از آنها به داخل آمبولانس اورژانس انتقال داده شده و مورد اقدامات درمانی قرار گرفت.

کهریزی بیان کرد:  به سبب وخامت حال مصدوم درخواست اعزام بالگرد از طرف پرسنل اورژانس برای انتقال سریع مصدوم به مرکز فوق تخصصی شد و بالگرد دقایقی بعد از اعلام ماموریت در صحنه تصادف لندینگ کرده و بعد از تحویل مصدوم از آمبولانس در مدت زمان 15 دقیقه مصدوم را از محل حادثه (60کیلومتری همدان) با مراقبت پیشرفته به مرکز تروما همدان منتقل کرد.

وی ادامه داد: این مصدوم خانمی 19 ساله با مشکل مولتیپل تروما و سوختگی بالای 70 درصد بود که متاسفانه همسر و فرزند 9 ماه خود را در تصادف از دست داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار