فرمانده انتظامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش ۴۷ درصدی جانباختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان نسبت به مدت مشابه سال خبرداد.
کد خبر: ۵۸۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 28 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عزیزی در قرارگاه نوروزی پلیس با اعلام خبر کاهش ۴۷ درصدی آمار جانباختگان سوانح رانندگی در استان مرکزی در ایام نوروز گفت: آمار جانباختگان تصادفات سوانح رانندگی در استان مرکزی از آغاز طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۴۷ درصدی حکایت دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس با به منصه ظهور رساندن امنیت و احساس امنیت در جامعه موجبات سرمایه‌گذاری در اقتصاد داخلی را رقم زده و فرامین مقام معظم رهبری را در تحقق شعار محوری سال یعنی حمایت از کالای ایرانی همواره در سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم بوده و در راه خدمت رسانی  به آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

عزیزی مهمترین وظیفه و هدف پلیس در طول ماموریت های نوروزی را پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت عنوان کرد و گفت: برای انجام درست و دقیق این مأموریت افزون بر کارکنان، پلیس های افتخاری و همیاران پلیس، عناصری نیز از موسسات حفاظتی و مراقبتی، بسیج و یگان‌های حفاظت سازمان‌ها به کار گرفته شده که پس از آموزش و توجیه کافی به تناسب جغرافیای ماموریتی در سراسر استان تقسیم شده اند تا در تامین امنیت تعطیلات نوروزی سهیم باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  خاطر نشان کرد: در کنار ایجاد ایستگاه های نوروزی با بکارگیری واحدهای گشتی مختلف اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در سراسر استان و گشت مستمر در مناطق جرم خیز هیچ نقطه کوری را برای سوء استفاده مجرمان و تبهکاران در سطح استان باقی نمیگذاریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار