تابناک مرکزی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری جشن گردشگری کودک و خانواده، همزمان با هفتمین روز از نوروز ۹۷ در اراک خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سید محمد حسینی اظهار داشت: یکی از موارد مغفول مانده گردشگری در ایران، مبحث گردشگری کودک بود که خوشبختانه در دوره مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی مورد توجه قرار گرفته به گونه ای که حتی در نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه ۹۶ یکی از موارد تاکید شده موضوع گردشگری کودک بود که بازخوردهای بسیاری مثبتی را نیز داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: ترسیم هویت ایرانی و اسلامی برای کودکان یکی از اهداف والایی است که بر هر دستگاه و مسئولی واجب است چراکه باتوجه به تهاجم فرهنگی گسترده و ورود فرهنگ های غیر بومی وارداتی به کشور، هویت سازی برای این قشر بسیار واجب و مقدس است.

حسینی ادامه گفت: جشن گردشگری کودک و خانواده روز سه شنبه هفتم فروردین ماه ۹۷ راس ساعت ۱۸ در محل پارک ملت اراک و با حضور گروه های نمایش و خانواده ها و کودکان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اضافه کرد: همچنین قطار گردشگری استان مرکزی با هدف ترویج صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های توریستی استان مرکزی از ایستگاه راه آهن اراک به مقصد ایستگاه منطقه تفریحی «حک بلاغ» در شازند، نوروز امسال برای نخستین بار راه اندازی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار