تابناک مرکزی: جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای نوروز۹۷ تاکنون، آمار جرائمی همچون سرقت و نزاع و همچنین تلفات تصادفات برون شهری در استان مرکزی با کاهش روبرو بوده است.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، یوسف سپهوند اظهار داشت: برمبنای ارزیابی های انجام شده در رابطه با آمار مربوط به تصادفات در محورهای استان مرکزی از ابتدای نوروز جاری تا پایان روز پنجم، تلفات این حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش نشان می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: علاوه بر کاهش تصادفات منجر به تلفات، سوانح جاده ای منتهی به جرح و مصدومیت و آمار مجروحان تصادفات نیز طی مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی با کاهش مواجه بوده است.

سپهوند در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ارزیابی وقوع برخی جرائم طی همین مدت در استان مرکزی، بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد که آمار سرقت به ویژه سرقت از منازل نیز از ابتدای نوروز جاری تا پایان روز پنجم، نسبت به نوروز سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین در رابطه با آمار وقوع نزاع در استان طی این مدت، خاطرنشان ساخت: در این زمینه هم میزان وقوع نزاع های فردی طی بازه زمانی مذکور با یازده درصد کاهش روبرو بوده است.

وی برنامه ریزی پلیس استان در پیشگیری از سرقت را به عنوان یکی از اولویت ها در اجرای طرح های انتظامی ایام نوروز برشمرد و ادامه داد: اجرای طرح های مستمر در برخورد با سارقان و توجه به اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی عمومی از موضوعاتی است که توسط پلیس استان با جدیت دنبال می شود و لازم است در سال جدید با اجرایی کردن مشارکت عملی مردم با پلیس، در توسعه نظم و انضباط و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی گام های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار