عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:
تابناک مرکزی: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است گفت و گوی ملی معمولا در کشورهای در حال جنگ شکل می‌گیرد و اختلاف سلیقه میان جناح های جمهوری اسلامی طبیعی است.
کد خبر: ۵۸۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت؛ علیرضا سلیمی تشکیل «گفت و گوی ملی» را برای کشورهای جنگ زده همچون سوریه مفید دانست و گفت: در کشور ما دو جناح وجود دارد که صرفا اختلاف سلیقه با هم دارند و این به معنای جنگ نیست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هدف آقایان از طرح «گفت و گوی ملی» هنوز واضح نیست، عنوان کرد: اگر قرار باشد همه به یک تفکر روی بیاورند عین دیکتاتوری است و اگر مقصود این است که اختلافات اساسی را کنار بگذارند به نظر من اختلافی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به جای طرح گفت و گوی ملی میان جناح های کشور باید بحث مشارکت در مسائل ملی را تقویت کنیم که این به معنای جناحی بودن قضیه نبوده و مربوط به همه کشور است.

سلیمی در ادامه با بیان اینکه باید توجه شود که «گفت و گوی ملی» مسیر را برای نفوذی ها باز نکند، یادآور شد: در حال حاضر در هر دو جناح کشور نفوذی داریم لذا افراد فعال در این جناح ها باید دقت کرده و هوشیار باشند که اجازه ندهند نفوذی ها وارد شده و ایجاد اختلال کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به صورت کلی از هرگونه گفت و گو استقبال می کنیم، خاطرنشان کرد: منتها گفت و گو الزاماتی دارد که باید به آن پیوند بخورد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید مجدد بر اینکه در کشور جنگی وجود ندارد و تضارب آرا لازمه مردمسالاری دینی است، خاطرنشان کرد: همه آحاد ملت باید درباره مسائل ملی متحد باشیم و نمی شود کسی از آن طرف آب از بین ما یارگیری کند که همین مسائل نیز باعث شده بدبینی نسبت به یکدیگری افزایش یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار