مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از آغاز مسابقات و برنامه های ورزشی جام نوروزی سال ۹۷ به میزبانی ۲۵۶ روستای استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی اظهار داشت: مسابقات و برنامه های جام نوروزی سال ۹۷ استان مرکزی از بیست و هشتم ماه جاری آغاز و تا بیست و پنجم فرودین ماه ۹۷ در ۲۵۶ روستای استان مرکزی ادامه دارد.

 وی افزود: از یک هزارو ۲۷۰ روستای استان مرکزی، ۲۵۶ روستا میزبان مسابقات جام نورروزی در رشته های فوتبال، والیبال، جشنواره فرهنگی ورزشی، همایش پیاده روی، مسابقات طناب کشی، مسابقات دو و میدانی و بازی های بومی محلی در ۳۰ رشته هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بااشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در فعالیت های مسابقات و برنامه های جام نوروزی سال ۹۷ مشارکت دارند بیان داشت: در رشته فوتبال قریب ۱۲۰۰ تیم ، در رشته والیبال ۲۶۰ تیم و در مسابقات طناب کشی ۲۴۶ تیم شرکت دارند. برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ۵۰ روستا، همایش پیاده روی در ۴۰روستا و بازی های بومی محلی در ۱۸۰ روستا از برنامه های جام نوروزی استان مرکزی است.

حقدادی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در دهه فجر سال جاری ۴۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای استان مرکزی مجهز به تجهیزات ورزشی شد و به دنبال این هستیم که در سال آینده این رقم به ۱۱۰ خانه ورزش روستایی افزایش پیدا کند، برای افزودن تعداد ۷۰ خانه روستایی دیگر ۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، هشت پروژه ورزشی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است که پیش بینی می شود تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار