جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی از تداوم طرح هاي عملياتي ويژه نوروز 97 خبر داد و گفت:‌ روز گذشته در اجراي اين طرح ها 40 سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی بيان داشت: با برنامه ريزي تدوين شده در امنيت بخشي تعطيلا ت نوروز تا به امروز توفيقات بسيار خوبي در كاهش سرقت به دست آمده است.

وي با اشاره به مهم ترين مولفه هاي تاثيرگذار در كاهش جرايم در اين ايام نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: افزايش آگاهي و ارتقاء فرهنگ خود مراقبتي در بستر جامعه كه با همراهي خوب رسانه ها به دست آمده است در كنار هم افزايي و هم گرايي سازمان ها و نهادهاي تاثيرگذار و همچنين آمادگي، برنامه ريزي و نظارت دقيق مسئولان انتظامي و قضايي در برخورد با مجرمان از مهم ترين شاخصه هايي است كه در سال جاري شاهد كاهش جرايم شده و اميد است نيز در آتي شاهد افزايش روند اين رويكرد پيشگيرانه از سوي كليه آحاد جامعه باشيم.

اين مقام انتظامي با اشاره به بخشي از عملكرد پليس استان در روز گذشته گفت:‌در روز گذشته 16 نفر سارق دستگير و 42 فقره انواع سرقت از آنان كشف شد.

سپهوند ادامه داد:‌ كشف چهار دستگاه خودرو، يك دستگاه موتورسيكلت، 26 فقره سرقت منزل و اماكن خصوصي، چهار فقره سرقت محتويات داخل خودرو، سه فقره سرقت  احشام و ... بخشي از اقدامات پليس در كشفيات سرقت بود.

وي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نيز نيز يكي ديگر از اولويت هاي اجرايي پليس در اين ايام خواند و گفت:‌ در عمليات هاي روز گذشته پليس 24 خرده فروش مواد مخدر دستگير و بيش از پنج كيلوگرم انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي از كاهش سرقت هايي منزل، داخل خودرو، قاپ زني و جيب بري از زمان تشكيل قرارگاه نوروزي امام علي(ع) پليس استان خبر داد و گفت:‌ از تاريخ 27 اسفند و با تشكيل اين قرارگاه برنامه ريزي لازم در برخورد با سارقان در طرح هاي ويژه عملياتي انجام گرفته و تا پايان تعطيلات ادامه دارد.

وي از كاهش 13 درصدي تصادفات در سطح استان خبر داد و گفت: از زمان تشكيل قرارگاه نوروزي از 27 اسفند تا كنون هفت نفر در سطح استان طي سوانح رانندگي جان باخته اند كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد كاهش داشته است و تصادفات جرحي نيز 27 درصد با كاهش همراه بوده است.

سپهوند با بيان آمادگي پليس در ارائه خدمات انتظامي و ترافيكي به شهروندان و مسافران نوروزي گفت: تلفن 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش ها و اطلاعات مردم عزيز است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار