تابناک مرکزی: مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی از آزادی ۲۷۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 18 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ محمدحسن حسین بیگی با اعلام این خبرگفت: هزینه آزادی این ۲۷۰ زندانی از محل منابع مالی ستاد دیه استان وکشور، پرداخت تسهیلات از طریق بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و منابع مربوط به صندوق خسارت های بدنی و بیمه ۵۰ میلیارد ریال بوده است .

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزیدر تکمیل این خبر افزود : پیگیری های مکرر در خصوص رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم غیر عمد بصورت روزانه در حال انجام بوده و در سال ۹۶ ، ۵۰ مورد برنامه بازدید و حضور در کلیه زندانهای استان جهت رصد وضعیت این گروه از زندانیان انجام شده است .

به گفته حسین بیگی همچنین در سال ۹۶ تعداد ۲۷ جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان با حضور رئیس کل دادگستری و اعضای این هیئت تشکیل وپرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر هیچگونه پرونده بلاتکلیف زندانیان جرایم غیر عمد در زندانهای استان و ستاد دیه وجود ندارد .

وی در پایان با اشاره به وجود ۱۹۵ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط در زندانهای استان از مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی خواست تا در آستانه سال جدید به منظور آزاد سازی زندانیان این افراد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و شماره حساب ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی واریز نمایندو زمینه حضور زندانیان جرایم غیر عمد را در کنار خانواده خود با آغاز سال نو فراهم نمایند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار