تابناک مرکزی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مسئولان استان مرکزی در راستای توسعه شهری از "شهید باکری" الگو بگیرند.
کد خبر: ۵۸۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 18 March 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای فرماندهی پایگاه صاحب‌الزمان‌(عج) استانداری مرکزی با گرامی‌داشت 25 اسفندماه سالروز شهادت سردار رشید لشگر اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار اظهار داشت: رفتار و کردار آن شهید سرافزار در هر دو جبهه خدمت و شهادت الگوی مترقی و جلوه مدیریت کاربردی و راه تعالی و توسعه جامعه است.

وی افزود: سبک و الگوی رفتاری این شهید بزرگوار که نشان از پرورش ایشان در مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود در عرصه مدیریت شهری با باور مجاهدت و خدمت سال‌های دفاع‌ مقدس قرین بود سبکی که الگوی شایسته مسئولان و مدیران اجرایی و یگانه راه تعالی و توسعه جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارم مرکزی تصریح کرد: شخصیتی که امروز به عنوان تبلور غیرت آذربایجان شناخته می‌شود اسوه صبر، تواضع، مهربانی و تکریم ارباب رجوع در تمامی شئونات خدمتگزاری بود.

حقیقی بیان کرد: مسئولیت‌شناسی، جدیت، همت و سخت‌کوشی مثال زدنی این سردار بزرگ و شهردار تلاشگر به‌عنوان الگویی در راستای پیشبرد اهداف توسعه شهر باشد.

وی با اشاره به نهادینه کردن الگو و منش و هدف شهدا توسط پایگاه‌های بسیج برای جوانان امروز گفت: بی‌تردید جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند و تاریخ گویای حضور پرشور آنان در عرصه‌ها و صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی است و جوانان امروز هم باید با مطالعه سیره ارزشمند شهدا به‌عنوان الگوی برجسته از آنها بهره‌مند شوند و با نهادینه کردن الگو و منش این سرداران راه و روش امام بزرگوار و مقام معظم رهبری  را ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: ترویج ورزش میان کارمندان دولت سبب ایجاد صمیمیت و انس و محبت بیشتر میان کارمندان و بالا رفتن راندمان کاری می‌شود و همچنین ایجاد صمیمیت میان کارکنان دولتی و افزایش نشاط و شادابی در میان افراد به سلامت جسمی و معنوی و روحی آنها هم کمک می‌کند و به طور حتم این شادابی در افزایش کارآمدی دستگاه تاثیرگذار است که در این راستا پایگاه بسیج صاحب‌الزمان‌(عج) استانداری مرکزی درراستای برگزاری جام‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار