تابناک مرکزی: مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر دا از کمک 4 میلیارد و 800 میلیون تومانی مردم استان مرکزی در جشن نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 15 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، گفت: جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و همدلی با آن‌ها است.

وی گفت: مردم استان تاکنون چهار میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و این کمک‌ها و تعهدات انجام‌شده همچنان ادامه داشته و به نسبت سال گذشته  تا کنون از رشد هفت‌درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری شامل یک میلیارد و 300 میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و 500میلیون تومان کالایی بوده و پیش‌بینی می‌شود رقم نهایی کمک‌ها به نسبت سال گذشته 30 تا 35 درصد رشد داشته باشد.

موسی نژاد، در خصوص توزیع هدایای جمع‌آوری‌شده در سطح استان گفت: تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌شده در پایگاه‌های مدارس و آموزش‌وپرورش پس از ثبت و ضبط تحویل مدارس شده و در همان مدارس بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برپایی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشتند، گفت: دربرپایی جشن نیکوکاری امسال صداوسیما، اداره آموزش‌وپرورش، بسیج و مساجد در سراسر استان با کمیته امداد همکاری داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان اظهار کرد: تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت و به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار