تابناک مرکزی: جانشین فرماندهی سپاه روح اله استان مرکزی گفت: ۲۲هزار نفر از استان مرکزی به راهیان نور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۵۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 11 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، سرهنگ محسن گلشن زاده، جانشین فرماندهی سپاه روح اله استان مرکزی به مناسبت روز ملی راهیان نور گفت: راهیان نور بیان رشادت ها و شجاعت های دوران دفاع مقدس است که به فرمان در جبهه های نبرد حضور یافتند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی با اشاره به فناوری استخراج گنجینه های دفاع مقدس که تعبیر مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور است، افزود: بازده زمانی اردوهای راهیان نور از سی ام فروردین هر سال تا سی ام فروردین سال دیگر است که طی چندین مرحله علاقمندان در قالب گروه های دانش آموزی، دانشجویی، نخبگان و اساتید، مردمی و خودجوش به مناطق عملیاتی جنگی غرب و جنوب کشور اعزام می شوند.

گلشن زاده ادامه داد: امسال با توجه به بضاعت های مالی حدود 8 هزار نفر دانش آموز، 1500 دانشجو، 8 هزار نفر به صورت عمومی با اتوبوس یا با خودروهای شخصی خودشان از مناطق جنگی بازدید کردند.

جانشین فرماندهی سپاه روح اله با بیان اینکه اعزامیان از استان مرکزی در سه پادگان شهید زین الدین اندیمشک، پادگان شهید مسعودیان اهواز و پادگان شهید باکری خرمشهر قرارگاه شهید رحیم آنجفی اراک اسکان می یابند، اظهار کرد: تا پایان امسال 22هزار نفر از دلدادگان شهدای گرانقدر از مناطق عملیاتی جنگی بازدید خواهند کرد.

وی استقبال مردم را از این بازدید ها پرشور توصیف کرد و گفت: 80نفر مدیر کاروان و همیاران ایمنی در هر سفر عزیران را همراهی می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار