رئیس هیات فوتبال استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس هیات فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه اجازه بی‌قانونی را نخواهیم داد گفت: برخورد جدی با خاطیان مسابقه فوتبال لیگ استان مرکزی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 11 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک مرکزی  با اشاره به اتفاقات پیش‌آمده در مسابقه فوتبال تیم های استقلال خمین و بام گستر دلیجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ فوتبال بزرگسالان استان مرکزی گفت: یکی از تماشاگرنماهای حاضر در کنار زمین بازی در مسابقه لیگ استان در اقدامی ناشایست اقدام به قمه کشی کرده است که با دخالت به موقع نیروی انتظامی حاضر در محل برگزاری مسابقه بدون آسیب به فردی این اتفاق خاتمه یافته است.

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی ادامه داد: ناظر و داور بازی گزارش خود را در اسرع وقت تکمیل و به هیأت فوتبال استان تحویل دادند و این گزارش خارج از نوبت به کمیته انضباطی هیأت ارجاع شده است‌.

غفاری  افزود: قطعاً از طریق مراجع انتظامی و قضایی با این‌گونه رفتارهای غیر ورزش و غیراخلاقی برخورد خواهد شد.

در پی قمه کشی در زمین مسابقه فوتبال لیگ بزرگسالان استان مرکزی  دادستان اراک در گفت و گو با میزان از صدور دستور قضایی مبنی بر تعقیب و دستگیری فرد قمه کش در دیدار تیم های خمین و دلیجان در چارچوب لیگ فوتبال استان مرکزی خبر داده است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار