تابناک مرکزی: نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: مرحله دوم اعطای تسهیلات به باغ های سرمازده ساوه در استان مرکزی از 15 اسفندماه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری ،نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران جهادکشاورزی و بانک کشاورزی ساوه به منظور تسریع در پرداخت مرحله دوم تسهیلات مربوط به باغ های سرمازده ساوه اشاره کرد و گفت: براساس تصمیم‌گیری در این جلسه مقرر شد که از نیمه اسفندماه با معرفی باغداران از سوی جهادکشاورزی به بانک‌های عامل، مرحله دوم این تسهیلات پرداخت شود. تسهیلات در نظر گرفته شده برای باغ های انار ساوه به منظور جبران خسارت سرمازدگی آذرماه سال 95  اعطا می‌شود. این تسهیلات  به صورت مشارکتی با سود 10 درصد و بازپرداخت 10 ساله خواهد بود و طی 2 مرحله پرداخت می‌شود.

منصوری ادامه داد: این تسهیلات برای هر هکتار5 میلیون و 400 هزار تومان و برای 5 هزار و 612 باغدار خسارت دیده از سرمای سال 95 در نظر گرفته شده است.  باغداران برای دریافت مرحله اول این تسهیلات به میزان2  میلیون و 700 هزار تومان برای هر هکتار از سوی جهادکشاورزی به بانک معرفی شده‌اند که هم اکنون بالغ بر 3 هزار و 500 نفر وام مرحله نخست را دریافت کرده‌اند. در این جلسه بانک‌ها مکلف شدند که مرحله دوم تسهیلات به میزان 2 میلیون و 700 هزار تومان برای هر هکتار را از 15 اسفندماه پرداخت کنند و همزمان با پرداخت مرحله دوم به باغدارانی که معرفی‌نامه جهادکشاورزی برای دریافت مرحله اول را دارند نیز تسهیلات مربوطه اعطا شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار