رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:
تابناک مرکزی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: استادان به عنوان رکن اساسی دانشگاه باید شئونات اسلامی را در کلاس و محیط دانشگاه رعایت کنند.
کد خبر: ۵۷۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 01 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد اراک، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که در سالن حضرت امام خمینی(ره) واحد اراک برگزار شد، گفت: واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و دانشگاه حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به موضوع فرهنگ در دانشگاه، افزود: استادان به عنوان رکن اساسی دانشگاه باید شئونات اسلامی را در کلاس و محیط دانشگاه رعایت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه با کسی تعارف نداریم و از جوسازی‌ها نیز هراسی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اخراج استاد هتاک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، گفت: برخورد شجاعانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این باره شایسته تقدیر است، همچنان که مقام معظم رهبری هم تشکر کردند.

رهبر افزود: ما با کسی دشمنی نخواهیم کرد، اما تضمین استخدام مادام العمر هم به کسی نمی دهیم و اگر استادی شئونات اسلامی را رعایت نکند با او برخورد خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رکن اصلی و اساسی در فرهنگ سازی را اساتید دانشگاه عنوان کرد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید در انتخاب مدیران گروه‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: ارزیابی های فرهنگی در دانشگاه‌ها واقعی نیست و اساتید نیازمند تربیت و دریافت آموزشهای فرهنگی در خصوص چگونگی برخورد با دانشجویان و رعایت فرهنگ دینی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: نشست آینده هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی باید بررسی موضوعات فرهنگی و تدابیر نرم افزارمندانه برای تقویت این حوزه باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار