تابناک مرکزی: سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: یکهزار و 700 نفر زائر از این استان در قالب 12 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.
کد خبر: ۵۷۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 26 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، حمید محمدی افزود: زائران حج تمتع استان در قالب هشت کاروان از کلانشهر اراک، 2 کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان نیز به صورت مشترک از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی، کمترین قیمت حج امسال را  121 میلیون ریال و 171 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که دارای قبض حج تمتع تا پایان دی ماه سال 1385 هستند می توانند برای ثبت نام قطعی حج سال آتی به سامانه حج و زیارت به نشانی https://reserve.haj.irمراجعه کنند.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه تفاوت قیمت ها به دلیل مدینه قبل و مدینه بعد و همچنین کیفیت هتل ها است، اظهار کرد: اعزام حجاج استان مرکزی از 26 تیرماه سال آینده همزمان با سوم ذی القعده آغاز می شود و طول سفر حجاج نیز بین 28 تا 40 روز متغیر است.

وی اظهار کرد: زائران از هشتم اسفندماه جاری تا 72 ساعت فرصت دارند بعد از انتخاب کاروان، به صورت حضوری مدارک را ارائه کنند و بعد از آن پنج روز فرصت دارند تا مبالغ مورد نظر را پرداخت کنند.

محمدی با بیان اینکه پرداخت هزینه های سفر حج تمتع در 2 مرحله انجام می شود، توضیح داد: در مرحله اول پرداخت، زائران علاوه بر ودیعه اولیه و سود آن، باید حدود 67 تا 70 میلیون ریال پرداخت کنند و بقیه را در مرحله دوم و در اوایل سال 97 پرداخت می کنند.

امسال یک هزار و 400 نفر از مردم استان مرکزی به حج تمتع و 15 هزار و 10 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار