مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام (ره) با حضور 10 تیم خارجی در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 26 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ جلسه هماهنگی و تعامل صنایع و بنگاهای اقتصادی استان برای اسپانسرینگ مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و مدیران دستگاه های استانی برگزار شد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این جلسه گفت: حضور 10 تیم خارجی از نقاط مختلف جهان برای حضور در رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره) در استان مرکزی قطعی شده است.

وی افزود: در این مسابقات 2 تیم در سطح ملی از جمهوری اسلامی ایران و یک تیم به عنوان منتخب استان مرکزی نیز شرکت دارند.

حقدادی ادامه داد: مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) از 16 تا 18 اسفندماه جاری در اراک برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این رقابت ها اندیشیده شده است.

وی  بیان کرد: پیشنهاد برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام راحل از سوی هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوان ارسال شد و مسئولان مربوطه از 2 ماه قبل با میزبانی استان مرکزی موافقت کردند.

حقدادی اظهار کرد: نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کشتی در روزهای گذشته برای بازدید هتل ها و سالن ها و مجموعه های ورزشی اراک به این شهر سفر کردند که نتایج مثبت اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی اماکن اقامت تعیین شده در ورزشگاه ها و هتل های استان آمادگی کامل را برای استقرار ورزشکاران دارند و انتظار می رود این تورنمنت بین المللی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این جلسه با بیان این که استان مرکزی میزبان مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره) که بزرگترین رویداد ورزشی در استان است می تواند در سطح ملی و بین المللی مطرح شود، افزود: این فرصت بسیار مناسبی جهت معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری و به گردش درآمدن چرخ اقتصادی و گردشگری استان خواهد داشت.

وی افزود: همراهی حوزه صنعت برای توسعه ورزش و همکاری در این رویداد ورزشی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی زادگاه امام راحل و بزرگوار است باید نهایت تلاش در راستای برگزاری هرچه باشکوه این رویداد که به نام یادگار امام (ره) است صورت گیرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد یادگار امام(ره)، فرصتی مناسب جهت کشف و شکوفایی استعدادهای جوان، ایجاد شادابی ونشاط بین مردم و مهمتر از همه فراهم نمودن زمینه حضور فدراسیون های کشتی در استان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار