تابناک مرکزی: رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با بیان اینکه به فکر صعود به لیگ برتر در فصل آینده هستیم گفت: برای رفع نقاط ضعف به دنبال دید بومی نیستیم و نیاز های خود را با استفاده از مربیان و بازیکنان غیر بومی برطرف خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 18 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ورزش سه، هیات مدیره آلومینیوم اراک طی هفته های گذشته دستخوش تغییراتی داشت و رضایی به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه کار خود را آغاز کرد. رضایی در گفت و گو با ورزش سه درباره این موضوع گفت: برنامه اصلی ما صعود به لیگ برتر است اما باید نکاتی را متذکر شوم. هیات مدیره باشگاه نزدیک به دو هفته است که کار خود را رسما آغاز کرده است. استانداری استان مرکزی در گذشته و حال همواره پیگیر و فعال بودند و آقای آقازاده نیز به دنبال بهبود وضعیت نماینده استان در لیگ یک و استفاده از پتانسیل های این تیم برای بهبود پتانسیل اجتماعی استان هستند. آقای اکبرزاده نماینده ایشان نیز در هیات مدیره حضور دارند و با توجه به سابقه و کارنامه ای که دارند کمک های زیادی انجام دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه ما برای امسال به شکلی است که تیم را در لیگ یک حفظ کنیم و در فصل آینده به دنبال این هستیم که تیم به لیگ برتر صعود کند. برنامه هایی برای بهبود ساختار سازمانی و عملیاتی باشگاه داریم و طی دو هفته ای که از شروع کار ما گذشته، یک جلسه هیات مدیره را نیز به این موضوع اختصاص دادیم. استانداری و باشگاه آلومینیوم نیز عزم جدی در این تصمیم دارند.

معاون مالی اقتصادی مجموعه آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که چرا در سال های گذشته آلومینیوم چهره یک مدعی را نداشت، عنوان کرد: یکی از دلایل این موضوع تغییرات سریع مدیرعامل و عدم ثبات مدیریتی در این باشگاه است. باید یک ثبات مدیریتی در این باشگاه داشته باشیم و چشم انداز مهمی داریم تا مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

رضایی درباره اعتبار لازم برای پیشرفت این تیم خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از منابع مورد نظر ما از طریق تخفیفات مالیاتی انجام می شود که با کمک استانداری و اختیارات استاندار محترم انجام شده است. در استان ظرفیت هایی برای انجام این کار وجود دارد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت ها هستیم.

رئیس هیات مدیره این باشگاه در پایان گفت: ما به دنبال تاسیس یک کمیته فنی قوی هستیم و می خواهیم با تمام امکانات برای لیگ برتری شدن گام برداریم. اگر تدارک لازم نداشته باشیم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. پتانسیل بسیار خوبی در استان برای مربی گری و جذب بازیکن داریم و از آنها استفاده خواهیم کرد اما اگر ضعفی هم داشته باشیم، به دنبال دید بومی نیستیم و نیاز های خود را با استفاده از مربیان و بازیکنان غیر بومی برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار