تابناک مرکزی: سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات استان مرکزی امروز(پنجشنبه) اعلام شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 15 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، ابراهیم محمودی ایرنا افزود: ثبت نام در کاروان ها از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه سال جاری آغاز و پذیرفته شدگان بر اساس اولویت های خود می توانند به بخش ثبت نام سامانه atabat.haj.ir ( لینک قطعی کردن ثبت نام) مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

وی ادامه داد: اولویت های 1 و 2 از ساعت 9 صبح، اولویت های سه و چهار از ساعت 10 صبح، اولویت های پنج و 6 از ساعت 11 صبح، اولویت هفت از ساعت 13، اولویت هشت از ساعت 14 و اولویت 9 از ساعت 15 روز چهارشنبه دوم اسفندماه سال جاری و اولویت 10 و 11 از ساعت 10 و 30 روز دوشنبه هفتم اسفندماه سال جاری می توانند به سامانه حج و زیارت مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: گذرنامه داوطلبان برای اعزام به عتبات عالیات باید حداقل چهار ماه اعتبار نیاز دارد.

وی از آغاز پیش ثبت نام حج تمتع سال 97 خبر داد وگفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری (فیش) حج تمتع تا تاریخ 30 آبان ماه 85 برای تکمیل اطلاعات باید با مراجعه به سامانه حج به نشانی https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

محمودی افزود: پیش بینی می شود در سال 97 از استان مرکزی یکهزار و 400 زائر در قالب 13 کاروان به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار