تابناک مرکزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: واژگونی کامیون حامل گچ در محور قدیم ساوه به همدان منجر به مرگ راننده محبوس در کامیون شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 15 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ نعمت‌اله عزیزی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، از واژگونی کامیون در این شهرستان خبر داد و گفت: واژگونی کامیون حامل گچ در محور قدیم ساوه به همدان منجر به مرگ راننده محبوس در کامیون شد.

وی افزود: خبری مبنی بر واژگونی کامیون حمل گچ در ساعت ۹:۲۱ امروز پنچشنبه، بیست و ششم بهمن ماه در محور قدیم ساوه به همدان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه مخابره شد که بلافاصله کد عملیاتی پایگاه شهری دو به محل اعزام و با حضور به موقع و بررسی محل حادثه و با توجه به اینکه مصدوم در خودرو محصور شده بود هماهنگی های لازم با جمعیت هلال احمر جهت رها سازی انجام گرفت.

عزیزی بیان کرد: به دلیل حجم زیاد بار، مجددا تقاضای جرثقیل از پلیس ۱۱۰ شد که بعد از رها سازی، مصدوم تحویل تکنسینهای اورژانس شد که پس از اقدامات لازم پیش‌بیمارستانی، فرد حادثه دیده به مرکز درمانی شهید مدرس منتقل شد ولی متاسفانه با وجود تلاش همکاران اورژانس و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس، فرد مورد نظر که مردی ۳۰ ساله بود فوت کرد.

گفتنی است محور قدیم ساوه به همدان در محدوده بخش نوبران و شهر غرق آباد محل تردد خودروهای حامل گچ از شرکت گچ فعال در این بخش است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار