در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت:
تابناک مرکزی: مردم ولایتمدار استان مرکزی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن  بار دیگر با رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 11 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سراسر کشور مردم استان مرکزی با حضور پر شور و پر رنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت خود از رهبری و نظام اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

حماسه حضور مردم استان مرکزی در ۲۲ بهمن/ تجدید میثاق مردم استان مرکزی با آرمان های امام و رهبری

در این نمایش اقتدار ملی که از تمام اقشار جامعه و از نسل های اول تا چهارم انقلاب در آن حضور داشتند به‌رغم سردی هوا مردم شهرستان های استان مرکزی برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب که پیش بینی 22 بهمن تماشایی را کرده بود از همان دقایق اولیه صبح امروز در خیابان‌ها و مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند و  ندای حق طلبی سر دهند و بر دشمنی آمریکا و ایادی کفر با مردم ایران اسلامی تاکید کردند.

امروز مسیرهای راهپیمایی مملو از حضور کودکان، نوجوانان، مردان و زنانی است که آمده‌اند تا صدای خشم و فریادشان را از پشت مرزها به گوش دشمنان نظام برسانند و بار دیگر در دفتر انقلاب، مهر عاشقی زنند.

حماسه حضور مردم استان مرکزی در ۲۲ بهمن/ تجدید میثاق مردم استان مرکزی با آرمان های امام و رهبری

امروز روزی بود که همه ملت یکپارچه و یک‌صدا با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» ضمن تجدید بیعت با امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی خود مهر تائیدی بر وفاداری از ولایت فقیه و آرمان‌های والای نظام زدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار