تابناک مرکزی: خانه جوان اراک با تصویب ستاد ساماندهی جوانان استان مرکزی در جهت تلاش برای حضور فعالانه جوانان در عرصه های اجتماعی به زودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی، با اشاره به آمار قشر جوان اراک گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از جمعیت شهر اراک را جوانانی تشکیل می دهند که برای هدایت، مدیریت و برنامه ریزی امروز و آینده خود به نهادی پویا و تنیده از باور جوانگرایی نیاز دارند، خانه جوان اراک برای مرتفع کردن این نیاز به بهره برداری می رسد.

عابد حقدادی گفت: با مساعدت شهردار اراک در جهت در اختیار قرار دادن محیطی مناسب، خانه جوان اراک  در آینده نزدیک آغاز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: افتتاح خانه جوان اراک گامی رو به جلو در جهت تغییر نگاه مدیریت شهری به جوانان است چرا که با این آینده نگری میتوان از پتانسیل فکری این خانه برای رفع مشکلات شهری نیز استفاده کرد.

حقدادی در پایان اظهار داشت: امید آنکه با این تعامل لازم بین بخشی و محتوا سازی مناسب و همچنین پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان، شاهد خروجی مناسب این خانه باشیم و در راستای سیاست های دولت جهت افزایش حضور فعالانه جوانان در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، علمی ، هنری و... باشیم .

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار