با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی:
 تابناک مرکزی: ناصر عزیزی با رای اعضاء مجمع انتخابی به مدت چهار سال ریاست هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار و پس از رای‌گیری ناصر عزیزی با 12 رای از 17 رای ماخوذه رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی شد.

غلامرضا نوروزی در مجمع انتخابی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی اظهار داشت: مجمع انتخابی رئیس پزشکی ورزشی استان مرکزی برگزار شد و در این راستا ناصر عزیزی به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی انتخاب شد که بتوانند در چهار سال صدارت هیئت را برای ارائه خدمات پزشکی به جامعه ورزش بر عهده بگیرند.

وی افزود: هیئت پزشکی ورزشی از چند سال قبل یک ساختمان را خریداری کرد که هم بحث اداری و هم کلینیک ورزشی باشد که بتواند خدمات پزشکی ورزشی را به شکل اختصاصی ارائه دهد اما نتیجه‌گیری شد که ممکن است آنجا به این شکل نتوان این اقدام را انجام داد در نتیجه باید به دنبال یک جای بهتر و مناسب‌تر بود تا خدمات بهتری ارائه شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: استان مرکزی همانند بقیه نقاط کشور دچار نکات مثبت و منفی است اما رئیس قبلی اقدامات خوبی انجام داد و یکسری کارها در بدنه دولت توسعه پیدا کرد و مشکلات ورزشکاران به نحو احسنت پیگری شد.

نوروزی بیان کرد: در حال حاضر یک چارچوب کلی در زمینه‌ بیمه‌ها وجود دارد به این شکل که در قبال پرداخت مبلغ 15 هزار تومان خدماتی به ورزشکاران ارائه می‌دهیم و برخی افراد که حرفه‌ای‌تر هستند آمادگی دارند در ازای دریافت خدمات بهتر پول بیشتری بدهند که البته این امر هم عقلانی است که ما به دنبال این موضوع هستیم که در صورت نیاز این امر هم اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: پزشکی ورزشی نبایددر صدور کارت خدمات درمانی خلاصه شود و انتظار جامعه ورزش هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی ارائه خدمات گستردهو باکیفیت از طرف مجموعه پزشکی ورزشیاست.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: هیئت‌هایاستانی بازوان اجرایی فدراسیون هستند و امیدواریم این عزیزان بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را به جامعه ورزش ارائه دهند.

نوروزی با اشاره به سهم مهم فدراسیون پزشکی ورزشی در کسب مدال های مختلف ملی و بین المللی گفت: تامین سلامت ورزشکاران وظیفه اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست تمرکززدایی و لزوم جلب رضایتآحاد جامعه ورزش در سراسر کشور، حمایت سخت افزاری و نرم افزاری از هیئت‌های استانی را به شکل جدی در دستور کار داریم و در این راستا امیدواریم سیر صعودی پزشکی ورزشی در تمامی هیئت‌های استانی ادامه پیدا کند.

عابد حقدادی مدریر کل ورزش وجوانان استان مرکزی نیز اظهار داشت: مسئولیت‌ها در سیستم اداری و تشکیلات ورزش به شکلی است که در یک دوره خدمتی از جایگاهی به جایگاه دیگر منتقل می‌شویم و وظیفه ما این است که در این مراحل ارائه خدمت صحیح داشته باشیم.

وی افزود: حدود 10 تا 15 برنامه شاخص را به مناسبت دهه فجر در ورزش و جوانان استان درنظر داریم که درمجموع یک هزار و 230 برنامه توسط کمیته ورزشی در دهه فجر در دستور کار است و یکی از این برنامه‌های شاخص صعود به قله شهباز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: کار شبانه‌روزی و برنامه‌محور باید سرلوحه کار ما در اداره ورزش باشد و هر کس قصد همکاری با ما را دارد باید این مهم را سرلوحه و اولویت کار خود قرار دهد.

حقدادی بیان کرد: رویکردی ما در این اداره رویکرد تعاملی است و انتقادها را می‌پذیریم، هرگز رویکرد انتقادی در استان مرکزی حذف نمی‌شود و کسی هم که از ما انتقاد کند از مجموعه حذف نمی‌شود بلکه همکاری ما با وی ادامه دارد.

وی ادامه داد: توقع ما از هیئت پزشکی این است که در سال آینده و سال‌های بعد رشد قابل توجهی را شاهد باشیم و خدمات واقعی ارائه شود به طوری که ارتباط با هر 394 هیئت استان به خوبی برقرار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: کار هیئت پزشکی متفاوت با سایر هیئت‌ها است و تلاش شبانه‌روزی را می‌طلبد که باید با یک پیگیری ویژه موضوع ورزشکاران دنبال شود تا خدمات خوبی به ورزشکاران و قهرمانان ارائه شود.

وی اضافه کرد: چندی پیش موفق شدیم که سند سه ورزشگاه‌ از جمله ورزشگاه شهدای پنجم مرداد را اخذ کنیم این در حالی است که در گذشته سندی از این ورزشگاه‌ها در اختیار ما نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: چنانچه قرار باشد کلینیک ویژه ایجاد کنیم منوط به این هست که طرحی آماده شود و هیئت پزشکی ورزشی آن را به ما ارائه دهد و از نظر اقتصادی و نیاز استان توجیه لازم را داشته باشد اما تاکنون طرح امکان سنجی تهیه نشده و اگر تهیه شود ما آماده کمک در این زمینه هستیم و اعتبار پیش‌بینی برای اینکار آماده است.

در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی امراله چیت‌سازان، الهام قناعت‌پیشه، ناصر عزیزی، سعادت منصوری، مجید طاهری، عباس صالحی و مختار زرنانی برای تصدی این پست نامزد بود که در پایان عزیزی به اکثریت آرا ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

پیش از این امراله چیت‌سازان به مدت چهار سال ریاست هیات را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار