نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رهبری گفت: مسئولان و دولتمردانی که اهدافی غیر از آرمان های امام راحل را انتخاب کرده باشند نمی توانند خود را خدمتگزار به مردم و انقلاب معرفی کنند.
کد خبر: ۵۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 31 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع اعضای ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی افزود: مسئولان از نگاه امام راحل خدمتگزارانی هستند که باید با تمام توان در راستای اعتلای نظام اسلامی و جلب رضایت خداوند گام بردارند.

وی ادامه داد: مسئولان و دولتمردانی که اهدافی غیر از آرمان های امام راحل را انتخاب کرده باشند نمی توانند خود را خدمتگزار به مردم و انقلاب معرفی کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: تبیین آرمان های امام راحل و شهدا و منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه برنامه های دهه مبارک فجر باشد.

وی اضافه کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و مردم و مسئولان باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بدارند.

وی افزود: امام راحل با پشتوانه الهی و مردمی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و بساط ظلم و استبداد را برای همیشه از ایران اسلامی برچینند و این دستاورد باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ملت غیور ایران اسلامی در زمان تبعید امام راحل با وحدت و یکپارچگی زمینه حضور امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند به طوری که هنگام ورود امام راحل به ایران اسلامی بیش از 6 میلیون نفر به استقبال وی رفتند و این مهم سند محکمی در عشق و علاقه ذاتی مردم بر حاکمیت اسلامی است.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر اهمیت این روزهای تاریخی را به جهانیان نشان می‌دهد و باید همکاری مردم و مسئولان در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران پررنگ‌ تر از سال‌های گذشته باشد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی سرزمین آفتاب و زادگاه معمارکبیر انقلاب اسلامی است بنابراین وظیفه مردم و مسئولان این استان نسبت برگزاری جشن های دهه فجر سنگین تر از استان های دیگر است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ماست که باید توسط آحاد جامعه در بین مردم و جوانان نهادینه شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار