تابناک مرکزی: معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: محور ساوه بوئین زهرا که از عصر روز گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود با ادامه بارندگی ها و کولاک شدید برف همچنان مسدود است.
کد خبر: ۵۵۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 28 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، محمد بهاروند افزود: با وجود اینکه محور ساوه بوئین زهرا در حوزه استحفاظی استان مرکزی(ساوه و زرندیه) بازگشایی شده است، اما به دلیل کولاک شدید برف در حوزه راهداری بوئین زهرا و استان قزوین همچنان مسدود است و به همین دلیل امکان تردد در این محور که از حوزه استحفاظی ساوه آغاز و در ادامه در حوزه زرندیه و بوئین زهرا قرار دارد، امکان پذیر نیست.

 وی گفت: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود از مسیر محور قدیم ساوه به تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

فرماندار ساوه در ادامه به بازگشایی آزادراه ساوه تهران نیز اشاره کرد و گفت: این محور نیز در حوزه استحفاظی ساوه و زرندیه بازگشایی شده است، اما به دلیل شدت بارش‌ها در حوزه استان تهران برای ساعاتی مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری و انتظامی این محور نیز بازگشایی شد و تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد.

وی به حضور عوامل راهداری، انتظامی، اورژانس و هلال احمر در محورهای مواصلاتی برف خیز ساوه و زرندیه اشاره کرد و گفت: با آغاز بارش ها تمامی عوامل امدادی و کمک رسان به صورت آماده باش در محورها حضور داشته و ضمن بازگشایی محورهای مسدود شده شهری و روستایی به در راه ماندگان خدمات لازم را ارائه می کنند.

بهاروند از اسکان اضطراری و تغذیه مسافرین چهار دستگاه اتوبوس، 20 خودروی سواری در بقعه امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه، اسکان اضطراری 40 نفر در محور ساوه تهران توسط هلال احمر از جمله خدمات ارائه شده به مسافرین است.

وی گفت: در حوزه استحفاظی شهرستان زرندیه و در منطقه نیروگاه این شهرستان نیز امدادگران هلال احمر با اهدای 300 تخت پتو و 500 بسته مواد غذایی به مسافران خدمات لازم را ارائه کردند و با اعزام ماشین آلات راهداری از ساوه به آزادراه ساوه تهران عملیات بازگشایی با سرعت بیشتری انجام شد.

فرماندار ساوه با اشاره به بازگشایی محورهای روستایی بخش نوبران نیز گفت: در برخی از محورهای روستایی بخش نوبران به دلیل شدت بارش‌ها شاهد مسدود شدن محورهای مواصلاتی هستیم که همچنان در حال بازگشایی هستیم.

وی در خصوص آمار تصادفات و سوانح جاده ای نیز گفت: خوشختانه هیچگونه سانحه رانندگی منجر به فوت متاثر از بارش برف و محدودیت های ترددی ناشی از نزول برف و باران بوقوع نپیوست.

به گفته بهاروند واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور قدیم ساوه تهران مقابل شهر صنعتی کاوه و نیز انحراف یک دستگاه تریلی در حوزه زرندیه و برخوردهای جزئی چندین خودرو با یکدیگر به دلیل عدم کنترل خودرو از جمله سوانح رانندگی بود که مصدومین آن نیز به طور سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار