تابناک مرکزی: مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از راه اندازی تاکسی مخصوص گردشگری در شهرستان دلیجان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 21 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: برای اولین بار در استان، شهرداری شهرستان دلیجان تاکسی ویژه گردشگری به منظور عرضه خوب تر خدمات شهری به گردشگران را راه اندازی نمود.

حسینی افزود: این طرح در حالتی که با استقبال روبه رو گردد در سایر شهرستان های استان به ویژه شهرستان های گردشگرپذیر مثل اراک،محلات،خمین،شازند،ساوه نیز استعداد اجرایی دارد و میتوان در صورت مشارکت شهرداری ها، حرکتی سازماندهی شده و مبسوط را در ایین خصوص صورت داد.

وی در ادامه اضافه کرد: درصورت استقبال شهرداری ها  با برپایی آموزش‌های لازم برای راننده های فعال در حوزه تاکسی گردشگری در زمینه ارتقاء کیفی خدمات حرکت خواهیم نمود. راننده های همچنین مورد ها باید از ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و اکوتوریستی استان هم اطلاعاتی دارا باشند و در دوره‌های آموزشی اینچنین اطلاعات نیز دراختیار آنها گذاشته خواهدشد.

حسینی با بیان اینکه گردشگری در سال های موخر بسیار مورد پشتیبانی قرارگرفته هست اظهارکرد: این اقدام شهرداری دلیجان بسیار جای قدردانی دارد و توان دارد با رویکرد اشتغال زایی برای جوانان و توسعه گردشگری مورد الگو برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار