تابناک مرکزی: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع غذایی در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 21 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی جهانمیرزایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در استان مرکزی اظهار داشت: نهمین نمایشگاه صنایع غذایی، شیرینی‌ و شکلات، نوشیدنی‌ و لبنیات از دوشنبه دوم بهمن ماه به مدت 5 روز در سالن پرشیا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2 هزار مترمربع و با حضور بیش از 40 مشارکت کننده در قالب 80 غرفه نمایشگاهی برگزار می‌شود و در این پنج روز آماده حضور بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، به عرضه آخرین محصولات تولیدی خود و فراهم کردن زمینه لازم به منظور مبادلات اقتصادی می‌پردازند.

جهانمیرزایی عنوان کرد: این نمایشگاه صنایع غذایی، شیرینی و شکلات، نوشیدنی و لبنیات از 2 تا 6 بهمن ماه امسال از ساعت 15 تا 21 پذیرای همشهریان و بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عنوان کرد: در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدکننده‌های داخلی را اولویت قرار می‌دهیم اما در یک نگاه دیگر باید دید مردم را از چیزی محروم می‌کنیم یا نه و آیا منافع مردم را در نظر گرفته‌ایم، زیرا برای ما منافع عمومی مردم از هرموضوعی مهم‌تر و دارای اولویت است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار