تابناک مرکزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه و زرندیه گفت: یک کارگر ۲۲ ساله ساوجی در اثر سقوط از یک ساختمان در خیابان شهید مطهری ساوه دچار مصدومیت شدید شد و به علت شدت جراحات جان باخت.
کد خبر: ۵۵۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ نعمت‌اله عزیزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه و زرندیه؛ با اشاره به حادثه سقوط یک کارگر ساوجی گفت: یک کارگر ۲۲ ساله ساوجی ساعت ۱۰:۱۹ در اثر سقوط از یک ساختمان در خیابان شهید مطهری ساوه دچار مصدومیت شدید شد و به علت شدت جراحات جان باخت.

وی افزود: پس از دریافت خبر این حادثه، بلافاصله کد عملیاتی پایگاه سه شهری به محل اعزام شد و پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی این کارگر را به مرکز درمانی شهید مدرس منتقل کردند ولی علی رغم تلاش کادر درمانی بیمارستان متاسفانه به دلیل جراحات زیاد و خونریزی شدید این کارگر جان باخت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه و زرندیه با اشاره به آمار مصدومان در دی‌ماه امسال اظهار کرد: در این ماه توسط تکنسین های اورژانس شهرستان های ساوه و زرندیه ۸۵۷ ماموریت شهری و جاده ای انجام شده است که ۲۴۴ ماموریت مربوط  به حوادث ترافیکی بوده که در نتیجه این حوادث ۳۳۱ نفر مصدوم و ۱۲ نفر فوتی برجای مانده است.

انتها پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار