تابناک مرکزی: مدیر فرودگاه اراک با بیان طرح‌های اجرایی فرودگاه گفت: راه‌اندازی پروازهای حج تمتع امسال از فرودگاه اراک، دفتر مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اراک و پرواز عتبات عالیات در چند روز آینده از جمله اقدامات فرودگاه اراک است.
کد خبر: ۵۵۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 12 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، رحیم حسین‌نسب، با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه اراک اظهار داشت: درحال حاضر پرواز اراک- عسلویه ثبات پیدا کرده و انجام می‌شود و پرواز اراک-مشهد که دو پرواز در هفته است به مدت سه هفته به‌سبب مشکلی که در ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان اتفاق افتاده، کنسل شده بود و از ابتدای بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: در رابطه با پرواز اراک- عتبات به‌سبب مشکلاتی که در کشور مقصد وجود داشته از جمله بحث گران کردن تعرفه‌های به‌صورت یک‌طرفه از سوی فرودگاه نجف، این پرواز انجام نمی‌شد که البته درحال حاضر این مشکلات برطرف شده و آماده راه‌اندازی پرواز اراک- عتبات هستیم.

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: کارهای مقدماتی پرواز اراک- عتبات انجام شده، شرکت هواپیمایی آن مشخص شده و دفتر مرکزی تهران و مسئولان حج و زیارت پیگیر این مسئله هستند و ظرف چند روز آینده این پرواز راه‌اندازی می‌شود.

حسین‌نسب خاطرنشان کرد: در رابطه با پرواز اراک- مکه، حج و زیارت کشور به ما قول داده که باتوجه به آماده بودن زیرساخت‌های فرودگاه در این زمینه، حج تمتع امسال از فرودگاه اراک انجام شود.

وی بیان کرد: طرح دیگری که به‌زودی انجام می‌شود راه‌اندازی دفتر مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "ایران ایر" در اراک است که مقدمات آن پیش‌بینی شده، مکان مشخص و دفتر آماده تحویل و قراردادهای آن تنظیم شده است و در این رابطه توافق‌نامه‌ای بین استانداری و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همچنین قراردادی بین شرکت بهره‌بردار و استان مرکزی در روز افتتاحیه دفتر مرکزی هواپیمایی "ایران ایر" در اراک امضا و انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی، قرار براین شده که از روز شنبه کار تجهیز دفتر مرکزی اراک را آغاز شود و همزمان با روز افتتاحیه این دفتر نخستین پرواز راه‌اندازی می‌شود.

حسین‌نسب با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اقدام فرودگاه اراک گفت: راه‌اندازی مرکز آموزش غرب کشور از دیگر طرح‌هایی است که برای فرودگاه اراک و آموزش هواپیماهای مسافربری در نظر گرفته شده است که به‌زودی انجا می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار