تابناک مرکزی: رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت : ورزشکاران روستایی استان مرکزی که در میادین مختلف صاحب عناوین مختلف شده اند در بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر تجلیل خواهند شد
کد خبر: ۵۵۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 10 January 2018

به گزارزش تابناک مرکزی، علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مر کزی گفت: در نشستی که با معاون ورزشی ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد ورزشکاران روستایی که در میادین مختلف کسب عنوان کرده اند  همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 96 برگزار گردد.

وی ادامه داد: هیات ورزش روستایی در تجلیل از مدال آوران استان که در آذر ماه امسال برگزار شد ، نماینده ای نداشته بود با هماهنگی هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان صورت پذیرفته بود به بهمن ماه امسال موکول و در مراسمی جداگانه برگزا خواهد شد.

عشوری تصریح کرد: ورزشکارانی که عضو کمیته های بازی‌های بومی و محلی، والیبال،کشتی ، طناب‌کشی، کشتی با چوخه، پرتاب وزنه، هفت‌سنگ کاراته ، فوتبال ، کشتی با کمربند  و ... تجلیل خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی افزود: در این مراسم از 92 ورزشکار قهرمان و عضو تیم های ملی تجلیل میشود که بیش از نیمی از این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار