تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: سهامدار فعلی هپکو توان مالی اداره کردن آن را نداشت، بنابراین طی یک ماه گذشته با جلساتی که در شورای تأمین و رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد انصراف داد.
کد خبر: ۵۵۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، سید علی آقازاده اظهار داشت: به مدت 10 سال است که هپکو با مشکلاتی روبه‌رو بوده و با وجود حضور سهامداران بسیاری در این شرکت نتوانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

وی بیان کرد: سهامدار فعلی این شرکت توان مالی اداره کردن آن را نداشت بنابراین طی یک ماه گذشته با جلساتی که در شورای تأمین و رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد سهامدار فعلی انصراف داد که توسط هیئت‌مدیره سازمان خصوصی‌سازی پذیرفته شده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر سهامدار هپکو مسئولیتی در این شرکت ندارد، خاطرنشان کرد: تاکنون انصراف این سهامدار به دلایل قانونی از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام نشده است.

آقازاده اضافه کرد: کارکنان هپکو شاهد تلاش مسئولان استان برای رفع مشکلات آنان هستند و با توجه به این امر تجمع کارکنان هپکو در خیابان چه معنی می‌تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: هفته گذشته آخرین حقوق این کارگران پرداخت شده است هرچند این کارگران دو ماه حقوق در سال 96 عقب هستند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: اختلافاتی در پرداخت حقوق‌های معوق سال 95 وجود دارد که استانداری در آن ورود پیدا نمی‌کند اما زمانی که این شرکت به شرایط مناسبی برسد حتماً مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آقازاده گفت: برخی از کارگران این شرکت تحریک شده و در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند که این امر سبب می‌شود روند رسیدگی به مشکلات هپکو یا متوقف شده یا بسیار کند شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار