تابناک مرکزی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی در این استان روز چهارشنبه راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۵۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 10 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، محمد تقی آبایی هزاوه افزود: متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی می توانند از طریق سامانه کارا به آدرس اینترنتی WWW.kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دولت امسال یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی و به همین میزان از اعتبارات بانکی برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده که رقم آن معادل 120 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سهم این استان از این تسهیلات 2 هزار و 910 میلیارد ریال معادل 2 و 44 دهم درصد از مجموع تسهیلات کشور است.

آبایی هزاوه گفت: در این راستا یک هزار و 20 میلیارد ریال به استان مرکزی ابلاغ شده که این میزان 50 درصد از سهم استان است.

وی اظهار کرد: 30 درصد از اعتبارات تسهیلات مشاغل روستایی در اختیار کارگروه ملی تخصصی اشتغال است که به استان هایی که عملکرد بهتری داشته باشند، پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: دولت نگاه ویژه به ایجاد و افزایش اشتغال در روستاها دارد و امید است متقاضیان هر چه سریعتر برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار