رییس کل دادگستری استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمی که در بازداشتگاه اراک فوت کرده است، ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد.
کد خبر: ۵۵۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 10 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام عبدالهی رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به مرگ یک متهم در بازداشتگاه کلانتری ۱۲ اراک گفت: این فرد به دلیل فروش و حمل مواد مخدر دستگیر شده است و دستگیری وی ربطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: با توجه به سابقه خودکشی و خودزنی بر روی بدن فرد، شواهد امر نشان از خودکشی او دارد، امابا این حال نتیجه نهایی باید توسط پزشکی قانونی مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب اراک هم ضمن تایید خودکشی این بازداشتی گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم با تکذیب شایعه کشته شدن این فرد گفت: بازداشت این فرد که ادعا شده در تجمعات اخیر اراک کشته شده هیچ گونه ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

خلجی افزود: این متهم که دارای سه فقره سوابق کیفری در زمینه مزاحمت و درگیری بود در تاریخ یازدهم دیماه در حال حمل و فروش مواد مخدر و درگیری با چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اراک، دستگیرو بازداشت شد و صبح روز بعد مامور تحت نظرگاه در حین سرکشی متوجه می‌شود که متهم لباس خود را به دور گردنش پیچیده و جان باخته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار