معاون سياسي استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و دستاوردهای نظام از وظایف مهم مدیران است.
کد خبر: ۵۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی که در محل استانداری برگزار شد انعکاس دستاوردها و ارائه گزارش عملکرد به مردم را بدیهی ترین وظیفه مدیران دانست و اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرائی استان باید با تعامل و برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی اقدامات به مردم اقدام نمایند.

وی بیان کرد: ارتباط با رسانه ها از وظایف مهم مدیران است و از امروز این ارتباط و تعامل ارزیابی و رصد خواهد شد، قطعاً  عملکرد مدیری که با رسانه ها تعامل نداشته باشد از نظر ما قابل قبول نیست و این امر را در عمل نشان خواهیم داد.

حقیقی بیان کرد: اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای نظام همواره از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داشته است لذا  کم کاری در این زمینه بی احترامی به این منویات و به نوعی عوام فریبی محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به نقش مهم شورای اطلاع رسانی استانداری در ارتقاء امر اطلاع رسانی، بیان کرد: حضور همه مدیران ذیربط و اعضا در نشست این شورا ضروری است و مدیران در صورت عدم حضور باید دلایل توجیه کننده ارائه نمایند .

وی گفت: شورای اطلاع رسانی استانداری باید بر عملکرد دستگاه ها در زمینه اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردها نظارت داشته باشد تا امر اطلاع رسانی در دستگاه های اجرائی استان نیز در اسرع وقت و به بهترین نحو  انجام شود و سایت دستگاه های اجرائی نیز پویا و فعال باشد.

حقیقی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی ،ابراز کرد: اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و دستاوردهای نظام زمینه رضایتمندی و  تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه را فراهم می کند لذا این امر مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نشست شورای اطلاع رسانی در هفته آتی نیز برگزار خواهد شد و در این نشست دو مدیر کل و یک فرماندار  از  مهمترین اقدامات در 5 سال اخیر و سه اقدام که در سال 96 در دست اقدام است و برای مردم قابل رویت می باشد  گزارشی ارائه خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرائی باید اقدامات و دستاوردهای خود را در اسرع وقت به رسانه ها منعکس نمایند تا  رسانه ها به موقع در جریان امور قرار گیرند و نسبت به اطلاع رسانی به مردم اقدام نمایند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به فرارسیدن ایام ا... دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به پیروزی رسید لذا رویکرد برنامه های سالگرد این پیروزی شکوهمند بخصوص در استان امام راحل باید با محوریت مردم و با بکار گیری روش های نو و بدیع باشد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرائی استان باید تا پنجم بهمن ماه جاری نسبت به ارائه گزارش عملکرد 5 ساله خود با ارائه 5 یا 6 اقدام مهم که در این سال ها انجام و باعث ارتقا شاخص شده است، اقدام نمایند چرا که اقدامی موفقت آمیز بوده است که توانسته باشد در شاخص های استان تغییر حاصل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: این اقدامات باید در قالب اینفوگرافیک تهیه شود و در سایت استانداری و دستگاه مربوطه  درج و  اطلاع رسانی  گردد.

حقیقی با اشاره به بیستم دی ماه سالروز شهادت امیر کبیر ، اظهار کرد: رسانه ها و جایگاه های فرهنگی ما باید به تبیین اقدامات مهم  این مرد بزرگ بپردازند و از سال آینده نسبت به برگزاری مراسم بزرگداشت امیر کبیر در استان اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی همچنین در آستانه اولین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد و خاطره این مرد بزرگ را نیز  زنده کرد.

حقیقی بر حضور تعدادی دیگر از مدیران و همچنین نماینده خانه مطبوعات استان در شورای اطلاع رسانی نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار