رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به آغاز فصل سرما شرایط و ضوابط تعطیلی اضطراری مدارس را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 06 January 2018

 به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام روابط عمومی اموزش و پرورش استان مرکزی، عبدالمجید یوسفی نکو رعایت حال دانش آموزان در شرایط نامساعد جوی و پیشگیری از حوادث ناشی از برودت  هوا، بارش برف، لغزندگی معابر و جاده ها را از اهداف تعطیلات اضطراری مدارس در فصل سرما و شرایط بحرانی دانست.

وی ادامه داد: چنانچه در یکی از روزهای برگزاری امتحانات داخلی  به دلیل  شرایط  نامساعد  جوی  مدارس  تعطیل  شود امتحانات  داخلی با نظر  مدیر  واحد آموزشی  در زمان  دیگری برگزار خواهد شد ولی امتحانات  نهایی  مطابق  برنامه اعلام شده  به قوت  خود  باقی است.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: همچنین در صورت تعطیلی  اضطراری در بیش از یک منطقه  استان کلیه برنامه های فرهنگی و مسابقات استانی اردوها و بازدیدهای استانی مربوط به دانش آموزان آن دوره  تحصیلی نیز لغو و زمان جایگزین  متعاقباً  اعلام می شود.

یوسفی نکو ابراز داشت: دانش آموزان و اولیا قبل خروج  از منزل به اخبار و زیرنویس های شبکه  آفتاب و اخبار و اطلاعیه رادیویی صدای استان به دقت گوش فرا دهند.

وی اضافه کرد: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی اضطراری ناشی از آلودگی هوا صرفاً استانی است و در این خصوص با هماهنگی مراجع  ذیصلاح تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تعطیلی اضطراری مدارس استان از طریق سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به آدرس markazi.medu.ir و کانال تلگرامی به آدرس  Markazimedu@  و صدا و سیمای استان اطلاع رسانی می شود بنابراین از تماس با پلیس 110، مخابرات 118 و شماره تلفن های ادارات  به دلیل  بروز  برخی  از اختلالات  خودداری شود.

یوسفی نکو بیان کرد: جهت رفاه حال دانش آموزان مدارس استثنایی به اطلاع می رساند در صورت تعطیلی اضطراری دوره ابتدایی در هر شهرستان تمامی واحدهای آموزشی استثنایی ابتدایی، متوسطه حرفه ای و پیش حرفه ای آن شهرستان نیز تعطیل خواهد شد.

به گفته وی با توجه به ماده 96 آیین نامه اجرایی مدارس در صورت بروز تعطیلات اضطراری با ایجاد  فرصت های مناسب به جبران کسری ساعات آموزشی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار