تابناک مرکزی: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات تخم مرغ در حجم زیاد امکان‌پذیر نیست و چند کامیون تخم‌مرغ نمی‌تواند در قیمت کل کشور تاثیر داشته باشد، گفت: نمی‌توان قیمت تخم مرغ را با واردات کاهش داد.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 03 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، علی ابراهیمی در خصوص واردات تخم مرغ توسط دولت در راستای کاهش قیمت این محصول اظهار داشت: واردات تخم مرغ با توجه به سخت بودن آن و اینکه تنها از مسیر کشور ترکیه و برخی مرزهای خشکی امکان‌پذیر است و با توجه به اینکه ماندگاری این محصول در بیرون از یخچال و در یخچال بیشتر از دو هفته نیست نمی‌توان تخم مرغ تازه را به میزانی که لازم است وارد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که میزان مصرف کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم بی‌توجهی‌هایی که در بروز بیماری‌ها صورت می‌گیرد کشور را اینگونه دچار مشکل کند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به اینکه همیشه گرانی‌ها بر اثر جوهای روانی که تاثیراتی را در کشور ایجاد می‌کند است، ادامه داد: قیمت تخم مرغ تا هر کیلو 10 هزار تومان افزایش پیدا کرد و اکنون هر شانه تخم مرغ 2 هزار تومان کاهش قیمت داشته است، تلفات بر اثر شیوع آنفولانزای حاد پرندگان تلفات قابل توجهی بود که به مرور زمان خطوط تولید وارد چرخه می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه واردات تخم مرغ در حجم زیاد امکان‌پذیر نیست و چند کامیون تخم‌مرغ نمی‌تواند در قیمت کل کشور تاثیر داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌توان قیمت تخم مرغ را با واردات کاهش داد.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار