تابناک مرکزی :رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی در مقابل تعرض به اموال و خون مردم کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 03 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی در حاشیه تجمع مردم اراک که در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان انقلاب طی روزهای اخیر با بهانه مشکلات اقتصادی دست به توطئه‌آفرینی در کشور زدند، در حالی که همه می‌دانند انقلاب اسلامی ایران بر اساس حرکت‌های ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه اقشار ضعیف و متوسط کشور تثبیت شده و امروز با حمایت همین اقشار و ملت ادامه یافته است.

وی بهانه قرار دادن مسائل اقتصادی برای اعتراضات اخیر کشور را واهی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب دشمنی‌های خود را در قالب جنگ تحمیلی، فتنه‌های 78، 88 و 96 ادامه داده‌اند، حضور ملت در عرصه سرکوب کردن همه فتنه ها ثابت کرده است که دموکراسی واقعی در ایران به منصه ظهور رسیده و این دموکراسی با آنچه در کشورهای مدعی دموکراسی می گذرد قابل قیاس نیست.

عبداللهی بیان کرد: توطئه‌های دشمن در تخریب‌ها نمود و ظهور یافت، اما حضور خودجوش مردم در 13 دی ماه با جمعیت قلیل آشوبگران قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات خشن و تروریستی در هیچ منطقی پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: اگر کسی اموال و خون مردم را نشانه بگیرد دستگاه‌های امنیتی و قضایی ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند و اگر اثبات شود که دستگیرشدگان چنین اهدافی را دنبال کرده‌اند، قطعا کوتاهی در برخورد با آنان صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: البته اگر شماری از این دستگیرشدگان فریب‌خورده بوده باشند یا مطالبه به حقی را دنبال کرده باشند برخورد دیگری با آنها اعمال خواهد. با این همه برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر سریع و قانونی و قاطع خواهد بود چرا که خواسته اصلی مردم برخورد قاطع با این اخلالگران است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی در خصوص شمار دستگیرشدگان عنوان کرد: به دلیل اینکه برخی از افراد فریب خورده یا مطالبه به حقی داشته اند باید عوامل اصلی و فرعی تفکیک شوند که بر همین اساس بررسی ها در حال انجام است، اما در اسرع وقت با عوامل اصلی فتنه ها برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار