در واکنش به اقدامات اغتشاشگران در استان مرکزی صورت گرفت:
تابناک مرکزی: مردم ولایتمدار استان مرکزی صبح امروز در سراسر استان با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در واکنش به اقدامات تخریب گرانه و ساختار شکنانه چند روز اخیر اغتشاشگران در استان مرکزی حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ولایت اعلام کردند.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 03 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مردم ولایتمدار استان مرکزی صبح امروز در سراسر استان با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در واکنش به اقدامات تخریب گرانه و ساختار شکنانه چند روز اخیر اغتشاشگران در استان مرکزی که با دخالت های دشمنان انقلاب اسلامی همراه بود حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ولایت اعلام کردند.

تجمع و راهپیمایی مردم بصیر استان مرکزی در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر برگزار شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جمع مردم کلانشهر اراک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، گفت: انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است و 50 سال است که ملت ایران برای این انقلاب خون دل می‌خورند. اجازه نخواهیم داد که سرنوشت ایران همچون سوریه، عراق، افغانستان یا پاکستان شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در تجمع مردم اراک که در محکومیت آشوبگری‌های اخیر برگزار شد، عنوان کرد: طی 50 سال اخیر همواره ملت ایران و نظام مورد امتحانات الهی قرار گرفته است و هر بار سرافرازانه از این امتحان خارج شده است. برای این سربلندی، آگاهی، بیداری، هوشیاری و وحدت ملت خداوند را شاکریم.

تجمع و راهپیمایی مردم بصیر استان مرکزی در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر برگزار شد

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار و آل‌سعود با نظام جمهوری اسلامی افزود: روز گذشته 43 درصد هشتک‌های پخش شده به زبان عربی و از پایگاه عربستان بوده است و در روزهای گذشته نیز 28 درصد مربوط به منافقان داخلی و 28 درصد مربوط به عربستان بوده است.

تجمع و راهپیمایی مردم بصیر استان مرکزی در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر برگزار شد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار