تابناک مرکزی: مردم استان مرکزی درحالی خواستار برخورد قاطع با اغتشاش‌گران هستند که اغتشاش‌گران در اراک تنها به دنبال آشوب و تخریب بوده و هستند.
کد خبر: ۵۴۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم ، در روزهای گذشته و براساس فراخوان‌هایی که انجام شد جمعیتی به نام اعتراض به وضع معیشتی و اقتصادی در یکی از خیابان‌های اصلی اراک و برخی شهرهای استان مرکزی دست به تجمع شدند این درحالی بود که این تجمعات از همان آغاز با شعارهای ساختارشکنانه و علیه نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌داد آشوب‌ خیابانی است و از سوی برخی جریانات زاویه‌دار با نظام ساماندهی می‌شود.

با این حال آشوب‌طلبان با حرکت به سمت میدان اصلی اراک از سعه‌صدر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی حداکثر سوءاستفاده را کرده و در نهایت پس از طی مسیری با ورود به خیابان‌های پرتردد شهر شروع به تخریب بانک‌ها، شیشه خودروهای مردم در سطح خیابان، آتش‌زدن کانکس مقرهای انتظامی پلیس و آتش‌زدن سطل‌های زباله کردند.

یکی از کسبه خیابان مرکزی اراک با گلایه از آشوب‌گری‌ها گفت: وضع اقتصادی برای کسبه با مشکلاتی همراه بوده اما این شیوه و روش اغتشاش است و قطعا این‌ها نه مردم و نه نماینده مردم هستند.

وی ادامه داد: این چند روز ناچاراً ساعت 17 مغازه را تعطیل می‌کنیم که به ضرر ماست و امیدواریم مسئولان با این اغتشاش‌گران به شدت برخورد کنند و اجازه ندهند امنیت شهر به وسیله‌ای برخی عناصر فرصت‌طلب و آشوبگر خدشه‌دار شود.

یکی از رانندگان تاکسی نیز با اشاره به آشوب‌طلبی اغتشاش‌گران به خبرنگار تسنیم گفت: این دو روز ناگزیریم یا به منزل برویم یا در حاشیه‌شهر در هرجا باشیم توقف کنیم و از تردد در شهر اجتناب کنیم که همین امر سبب شده وضع درآمد روزانه‌مان به مشکل بر بخورد.

وی عنوان کرد: همه ما مشکل معیشتی داریم اما این افراد تنها دنبال اغتشاش و آشوب هستند چراکه مردم به محض مشاهده رفتار هنجارشکنانه خود را از این اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند و درخواست داریم دستگاه‌های مربوطه با این آشوب‌گران به‌شدت و قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار