تابناک مرکزی: مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: هدف فتنه ۸۸ وارد آوردن آسیب های سنگین به کشور و نظام بود، اما حماسه نهم دی این فتنه را بی اثر کرد، هر چند که آثار منفی آن هنوز جاری است.
کد خبر: ۵۴۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 27 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، محمدحسن قدیری ابیانه در نشست سیاسی و روشنگری به مناسبت فرارسیدن ۹دی در اراک اظهار داشت: واقعه نهم دی فتنه بسیار بزرگی را خنثی کرد که ضررهای آن هنوز هم جاری است .

وی افزود: قدرت ایران پس از اسلام، به سبب اتحاد میان مردم است، همانگونه که در جنگ مقابل صدام با اتحاد توانستیم پیروز شویم اما یکی از اثرات منفی فتنه ٨٨ این بود که می خواست اتحاد ما را خدشه دار کند و دشمن برای این هدف نقشه ریخته بود.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بیان کرد: دشمنان نظام عناصری را از داخل ایران جذب کردند که مورد اطمینان و اعتماد مردم بودند، این افراد خودفروختگی کرده و اجازه دادند از آنها استفاده شود.

قدیری ابیانه خاطرنشان ساخت: در میان تظاهرات کنندگان معترض، بسیاری از افراد حتی رای هم نداده بودند که به دنبال رای خود می گشتند، سران فتنه خودشان در دوره های قبل، انتخابات برگزار کرده بودند و می دانستند که ١١ میلیون تفاوت رای ممکن نیست.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد: در روز نهم دی خون مردم به جوش آمد و این فتنه را شکستند، اما آثار این فتنه هنوز پابرجا است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: دشمن در این جریان امیدوار بود که اگر سران فتنه را به ضدیت با اسلام بکشاند می تواند روی آنها سرمایه گذاری کند و به اهداف خود دست یابد. 

وی گفت: برخی از همین فتنه گران خود گفته بودند که ما انتخابات را باخته ایم، حال این سوال مطرح است که چرا با این اوصاف ادعای تقلب داشتند، حرف از مردم سالاری و جمهوریت به میان می آوردند اما جمهوریت، جامعه مدنی و حتی مردم را هم قبول نداشتند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار