تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی گفت: به زودی دوره آموزش خلبانی در فرودگاه اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۵۴۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 27 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مهدی زندیه وکیلی در جریان بازدید از فرودگاه اراک، افزود: اقدامات قابل توجهی در دولت تدبیر و امید در جهت استاندارد سازی، گسترش فضاهای پروازی و خدماتی فرودگاه اراک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای پرواز همه هواپیماهای پهن پیکر داخلی و خارجی تمهیداتی اندیشیده شده و با این رویکرد، فرودگاه اراک مورد توجه مسئولان برای برگزاری دوره های آموزش خلبانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح بهینه سازی، زیبا سازی و گسترش فضاهای خدماتی و همچنین مقرهای نظامی و انتظامی فرودگاه اراک در حال اجراست و با خرید 2 دستگاه جی پی یو و ایر استارتر تا دهه فجر امسال تکمیل می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: با افزایش 60 درصدی فضای خدماتی و ایجاد انگیزه بیشتر برای شرکت های هواپیمایی و همچنین ترغیب استان های همجوار برای سفرهای هوایی از این فرودگاه، تا پایان امسال تحول پویایی در فرودگاه اراک اتفاق می افتد.

وی افزود: هماهنگی لازم جهت برقراری دوره آموزش خلبانی با یکی از شرکت های مربوطه صورت گرفته و با انجام مقدمات کار ، از جمله اسکان اساتید و دانشجویان، به زودی این دوره با شرکت داوطلبان از استان مرکزی و استان های همجوار آغاز می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار