تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی تجلی بصیرت و ولایتمداری امت اسلامی ایران است و تبیین حرکت انقلابی ملت در این روز باید مورد توجه همه دستگاه ها قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 19 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تشریح و تبیین حرکت انقلابی ملت ایران در روز ۹دی باید رویکرد اصلی همه نهادها باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ۹دی به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نام گذاری شده، چراکه عشق و علاقه مردم به ولایت فقیه در این روز متجلی شد.

هاشمی بیان کرد: فتنه اخیری که استکبار تحت عنوان داعش در منطقه ایجاد کرد، با درایت ولی فقیه باعث شکست دیگری برای جبهه استکبار شد، فتنه اعلام قدس به عنوان پایتخت صهیونیست توسط مسلمانان جهان محکوم است و به شکست اسرائیل منجر خواهد شد.

وی افزود: در میان امت های آزادی خواه تنها مسلمانان ایران به پیروزی و سرانجام رسیدند که رمز موفقیت آن در پیروی از ولایت فقیه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ملت ایران در روز ۹دی یک بار دیگر توطئه  های دشمن را خنثی کردند تا همه دنیا بداند که جدایی ملت ایران از آرمان های انقلاب اسلامی امکان پذیر نیست.

هاشمی شعار نهم دی امسال را «حماسه نهم دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» عنوان کرد و افزود: اصل توجه به مقوله فتنه در نهم دی باعث می شود تا مردم نسبت به فتنه هایی که در آینده نیز استکبار پیش بینی کرده است، هوشیار و مقاوم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی وحدت و همدلی آنها را نشانه گرفته و قصد دارد به این وسیله بر اوضاع منطقه خاورمیانه مسلط شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: مراسم گرامیداشت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، شنبه نهم دی ماه سال جاری ساعت ۱۰صبح در مصلای بیت المقدس شهر اراک همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار