تابناک مرکزی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: تیم تخصصی از جهادگران بسیجیان اراک در تخصص‌های تأسیسات، برق، جوشکاری و غیره به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 19 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، محمدرضا رضایی از اعزام پنجمین گروه‌ تخصصی از بسیجیان این شهرستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و گفت: یک تیم تخصصی از جهادگران بسیجیان اراک در تخصص‌های تأسیسات، برق، جوشکاری و غیره به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: کار این تیم ساماندهی اسکان موقت‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده بوده و برای تجهیز و انجام تاسیسات فنی کانکس‌های نصب شده در مدت 10 روز حضور خود در منطقه تلاش می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: این تیم در قالب یک گروه 20 نفره در مناطق زلزله‌زده و روستاهایی که مسئولیت آن‌ها به سپاه روح‌الله واگذار شده است مستقر می‌شوند و زیرساخت‌های لازم را برای کانکس‌ها انجام می‌دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی اعزامی محدود به یک بازده زمانی خاص نیست و تا زمانی که وضعیت مناطق زلزله‌زده مطلوب شود جهادگران بسیجی در مناطق حضور دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار