تابناک مرکزی: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساوه گفت: با وجود تلاش چند ساعته برای یافتن فرد سقوط کرده عملیات کشف فرد تا حدود ساعت ۲۰ امشب ادامه یافت و مرگ این مرد ۴۰ ساله پس از خروج پبکر تایید شد.
کد خبر: ۵۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 19 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ نصرت اله احمدی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساوه با اشاره به سقوط کارگری به داخل سیلو گفت: با وجود تلاش چند ساعته برای یافتن فرد سقوط کرده عملیات کشف فرد تا حدود ساعت ۲۰ امشب ادامه یافت و مرگ این مرد ۴۰ ساله پس از خروج پیکر تایید شد.

وی افزود: در ساعات ظهر امروز این شهروند به سیلوی ذخیره خوراک دام سقوط کرد و بلافاصله با دریافت این خبر نیروهای امدادی تلاش خود را برای نجات وی آغاز کردند.

احمدی بیان کرد: انبوه خوراک ذخیره شده دام و ارتفاع سقوط موجب شده است که فرد داخل خوراک ذخیره شده فرو رود و عملیات برای نجات فرد به سختی پیش رود.

وی ادامه داد: برای تخلیه حجم بالای مواد ذخیره شده، قسمتی از قطعات دپو بریده شد تا به روند عملیات سرعت بدهیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی شهرداری ساوه، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر در محل حاضر بودند تا پس از یافتن فرد سقوط کرده، امداد رسانی لازم را انجام دهند.

وی افزود: پس از خروج مواد خوراکی و کشف جسد با  انجام معاینات پزشکی توسط اورژانس مشخص شد که متاسفانه این فرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار