تابناک مرکزی: شهردار کلانشهر اراک گفت: مصوبه خرید یک‌هزار دستگاه موتور برقی و یک‌هزار دوچرخه را از شورای شهر گرفتیم تا نهضت دوچرخه‌سواری را در شهر اراک راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 17 December 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، داود تاجران در دیدار با استاندار مرکزی اظهار داشت: شهرداری اراک دارای 6 منطقه شامل یک منطقه بافت تاریخی و پنج منطقه رسمی می‌شود، برنامه‌هایی را برای این چند سالی که قرار است در خدمت مردم باشیم تدارک دیده‌ایم که استقلال مناطق یکی از این موارد بوده زیرا در گذشته همه امور قائم به مرکز بوده است و برای مناطق استقلال جزو اولویت‌ها بوده و ما در برنامه داریم که با تلاش این موضوع را نهادینه کنیم.

وی افزود: شهر اراک شهر تاریکی است و شب‌های تاریکی را دارد، نورانی شدن شهر اراک با نورپردازی در هشت نقطه و دالان‌های نورپردازی را در دو نقطه در برنامه داریم، کوه‌ها و صخره‌هایی که در اراک داریم فرصتی است تا برای نورپردازی از آن استفاده کنیم، در دره گردو یک مورد کار انجام می‌شود و یک مجموعه با آبشار و نورپردازی درحال انجام است، در هفت پارک در بهار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داریم.

شهردار اراک تصریح کرد: ایجاد پیاده‌راه در خیابان حصار و نیسانیان، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری در 12 خیابان شهر، بازسازی پارک وحش و جوان‌سازی حیوانات آن، ایجاد موزه تاکسی‌درمی و حیات وحش که درحال انجام است از دیگر برنامه‌هایی به‌شمار می‌روند که درنظر داریم.

تاجران بیان کرد: ممیزی شهر را به طور حتم باید تمدید کنیم به‌ویژه در مسائل مالی، انجام خط‌کشی‌های سه بعدی عابر پیاده را هم مد نظر داریم، یک‌هزار دستگاه موتور برقی و یک‌هزار دوچرخه را از شورای شهر مصوبه گرفتیم تا نهضت دوچرخه‌سواری را در شهر اراک راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: تا پایان امسال هم 50 دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر اسکانیا به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و اتوبوس‌های موجود با نقاشی بدنه آنها و با هدف رنگ‌درمانی تغییر می‌یابند، دررابطه با باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری هم نامه‌ای را از وزارت کشور داشتیم که به قسمت حقوقی فرستاده‌ایم و خبرخوبی را در چند روز آینده شاهد می‌شویم.

شهردار اراک عنوان کرد: امروز در استان مرکزی تجمعی از مدیران مجرب با انگیزه و با حسن نیت را شاهد هستیم که در تاریخ استان بی‌سابقه بوده و اعضای شورای شهر از بهترین‌ها هستند و این خدمت خوبی برای استان است که بهانه مدیران برای عدم کار انقلابی و جهادی را غیرممکن می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار