تابناک مرکزی: روستاییان می‌توانند با پرداخت ۵ هزار تومان ۲۰ میلیون تومان خانه‌های خود را بیمه کنند.
کد خبر: ۵۳۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 11 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ فائض پور مدیر کل دفتر روستایی استانداری مرکزی در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری رروستایی گفت: در حال حاضر فرصت بسیار خوبی که در اختیار روستاییان قرار گرفته می‌توانند با پرداخت ۵ هزار تومان تاسقف ۲۰ میلیون تومان و در ازای ۲۰ هزار تومان تا ۵۰ سقف میلیون تومان خانه‌های خود را بیمه کنند.

فائض پوربا بیان اینکه مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از طریق یکی از بانک‌های عامل برای اشتغال روستاییان پرداخت شده است افزود: همچنین قرار است ۵/۱ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۶ درصد است به روستائیان پرداخت شود که به محض ابلاغ دستور تهران این کار شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تشویقی که در سطح روستا‌ها داشتیم و نوع نگرشی که روستاییان به اشتغال دارند این مبالغ بیشتر هم می‌شود و خبر اشتغالی هم که در سطح روستا‌ها انجام شده در پایان سال به مردم استان اعلام خواهد شد.

مدیر کل دفتر روستایی استانداری مرکزی با اشاره به بحث مقاوم سازی مسکن روستایی اضافه کرد: مسئولیت مقاوم سازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن است که بنیاد مسکن هم تسهیلات خوبی با نرخ ۴ درصد به کسانی که در روستا‌ها متقاضی باشند پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار