نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اعلام سرزمین قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها یک توطئه آمریکایی- صهیونیستی است که به منظور آسیب وارد کردن به مسلمانان صورت گرفته اما جهان اسلام در برابر آن کاملا هوشیار و آگاه است.
کد خبر: ۵۳۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 09 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اظهار داشت: صهیونیست ها با حمایت آمریکا، مدام در حال توطئه چینی و برنامه ریزی برای تصاحب فلسطین و دستیابی به اهداف پلید خود هستند اما در نهایت حق جویان پیروز این نبرد می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اعلام سرزمین قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها یک توطئه آمریکایی- صهیونیستی است که به منظور آسیب وارد کردن به مسلمانان صورت گرفته اما جهان اسلام در برابر آن کاملا هوشیار و آگاه است.

امام جمعه اراک بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا با این اقدام خود نشان داد که گوش به فرمان صهیونیست ها است غافل از اینکه امروز مسلمانان دشمنان خود را به خوبی شناسایی کرده اند و آماده ایستادگی در برابرشان هستند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: قدس اولین قبله مسلمانان است و تا ابد نیز متعلق به مسلمین خواهد بود و برنامه های دشمن در این زمینه به جایی نمی رسد چرا که دنیای اسلام از ملت مظلوم فلسطین و حق آنها دفاع می کند.

وی ادامه داد: دشمنان مسلمین با زورگویی و توطئه، کاری از پیش نخواهند برد و امروز در راهپیمایی مردمی گسترده در کشور این پیام را به مخالفان اسلام مخابره می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن بیان اینکه دفاع از مظلوم درسی از مکتب امام حسین (ع)، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا است، اضافه کرد: دفاع از این سرزمین قدس در حقیقت دفاع از استقلال و شرف مسلمانان و دنیای اسلام است گفت و این مکان مقدس نباید به پایتخت جنایتکاران تبدیل شود.

 آیت الله دری نجف آبادی گفت: آنچه که موجب شده کشورهای استکباری به فکر تحریم جمهوری اسلامی بیفتند، مقاومت و ایستادگی ما در برابر سلطه و همچنین استقلال ماست، آمریکا همه کشورها را همچون عربستان مطیع خود می خواهد تا به این وسیله نقشه های پلید خویش را پیاده کند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست ها و ایادی آنها بایستی بدانند که جان برکفانی همچون محسن حججی، سردار سلیمانی‌، فاطمیون و زینبیون هرگز از پا نمی نشینند و روز قدس شریف از شهر صهیونیست ها و حامیان آنها خلاصی می یابد.

وی افزود: جهان اسلام، فلسطین را به عنوان نخستین قبله مسلمانان، متعلق به خود می داند و در دفاع از قدس شریف از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند، چرا که سرزمین قدس پایگاه مقدس اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن اشاره به نقش مهم نسل جوان و دانشجو در مقاومت و ایستادگی مقابل دشمنان اسلام، تصریح کرد: نسل جوان جامعه باید در عرصه جهاد علمی و عملی نقش موثر ایفا کنند و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی را در برابر استکبار جهانی رقم بزنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار