معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتل دامدار محلاتی که دارای اختلافات قبلی با فرد دامدار بوده شناسایی و در یکی از استان‌های همجوار در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 09 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص آخرین جزئیات پرونده  قتل یک دامدار و چوپان در شهرستان محلات گفت: در حالی که در روزهای گذشته خبر مرگ یک دامدار محلاتی به دست حیوانی درنده مخابره شده بود در معاینات پزشکی قانونی بر روی جسد دامدار محلاتی مشخص شد دامدار محلاتی توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بنابر اعلام فرمانده انتظامی شهرستان محلات با توجه به تحقیقات تخصصی پلیس، قاتل که دارای اختلافات قبلی با فرد دامدار بوده شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شده است.

خلجی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس جسد یکی از چوپانان در کوه‌های منطقه کشف و پیکر نیمه جان چوپان دیگری نیز که به شدت از ناحیه سر مجروح شده بود یافت و شناسایی شد که با بهبود حال تنها مصدوم حادثه و کسب اطلاع از جزئیات این جنایت و پس از تشکیل پرونده، قاتل شناسایی و در ادامه تحقیقات و تلاش‌های پلیس برای دستگیری عامل جنایت، قاتل در یکی از استان‌های همجوار در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار