تابناک مرکزی: مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: برخی جرائم مالیاتی به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) بخشیده می شود.
کد خبر: ۵۳۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 06 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صداوسیما؛ مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی: برخی جرائم مالیاتی به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) بخشیده می شود.

مزیکی گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و به منظور تکریم مودیان مالیاتی آن دسته از مودیان که تا پایان دی ماه سال جاری، نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام و اصل بدهی خود را بپردازند از حداکثر بخشودگی جرایم برخوردار می شوند.

مزیکی افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که برای مودیان وجود دارد اداره مالیات این مساعدت را در حق مودیان انجام داده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس ماده 121 قانون برنامه پنجساله پنجم، آندسته از اصناف و مودیان مالیاتی که از سال 92 لغایت 94 مشمول نصب سامانه های صندوق فروشگاهی می باشند این گروه از افراد به منظور برخورداری از بخشودگی مالیاتی به میزان 10 درصد مالیات ابرازی عملکرد، اجتناب از تعلق جرایم مالیاتی تا پایان دیماه فرصت دارند با مراجعه به www.tax.gov.ir نسبت به ثبت درخواست تخصیص و ثبت شماره شناسه در سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار