تابناک مرکزی: سرپرست حج و زیارت استان مرکزی از ثبت نام 100 نفر برای تکمیل کادر مدیریت کاروان‌های عتبات عالیات استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 05 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، وحید اسکندری عنوان کرد: به منظور تکمیل کادر مدیریت کاروان‌های عتبات عالیات کشور، سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام از واجدین شرایط و علاقمندان به این حوزه کرده است.

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام‌کنندگان با توجه به اهمیت این سفر باید شرایط عمومی و اختصاصی را از نظر سن، تحصیلات و ... داشته باشند، افزود: برای اطلاع از شرایط ثبت نام و مراحل بعدی علاقمندان می‌توانند به نشانی www.kargozaran.haj.irمراجعه کنند.

اسکندری اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه مدیریت کاروان‌های عتبات عالیات دارای 800 کارگزار در قالب مدیر و معاون است که از این تعداد 350 نفر به صورت مستمر در این زمینه از طریق دفاتر فعالیت دارند و برای تکمیل این ظرفیت مورد نیاز تاکنون 100 نفر از استان مرکزی در سامانه ثبت‌نام داشته‌اند.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به اینکه این فراخوان به صورت کشوری منتشر شده است زمان ثبت نام نیز به صورت کشوری در نظر گرفته شده است و طبق زمانبندی تعریف شده در سایت تا امروز امکان حضور و ثبت نام در فراخوان برای حائزین شرایط وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار