تابناک مرکزی: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری اراک گفت: ظرفیت‌های هنری برای بهبود وضعیت سیما و منظر شهر اراک به‌کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 03 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، مرادعلی عباسی در جلسه هم‌اندیشی با اساتید و هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی شهر اراک اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای شهری حاصل ادغام دو سازمان فضای سبز و پارک‌های قدیم و زیباسازی است که این دو حوزه از حوزه‌های مهم و اثر گذار در سطح شهر هستند.

وی افزود: ما اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم و موفقیتی به دست آوریم قطعا با مشارکت مردم و شهروندان به ویژه افراد اثرگذار و هنرمندان صاحب ایده و خلاق ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری اراک تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده شرایط به گونه‌ای است که فضای انجام اقدامات موثر برای ما ایجاد شده و ما باید با ظرفیت‌های موجود به ویژه ظرفیت‌های بومی در این راه قدم برمی‌داریم.

عباسی بیان کرد: شهر ما در حوزه فضای سبز کارشناسان خوبی دارد اما در این حوزه کارشناس وجود ندارد و ما به دنبال ایجاد این موقعیت در این شهر هستیم و تا قبل آن سعی داریم که با تشکیل کمیته‌های فنی کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد: ما امروز میراث‌دار اشکالاتی هستیم که در شهر وجود دارد و اگر بخواهیم دست روی دست بگذاریم و اقدامی انجام ندهیم این ایرادات گسترش پیدا می‌کند و لازم به‌ذکر است که این اقدامات تنها از عهده شهرداری بر نمی‌آید بلکه باید تمام حوزه‌های مرتبط و درگیر اقدامات موثر را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری اراک عنوان کرد: ما اگر در حوزه‌های کاری خود فکر نکنیم و ایده نداشته باشیم دیگران به جای ما فکر و ایده پردازی می‌کنند و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا هنرمندان در تغییر دادن چهره شهر ما را یاری دهند و بتوانیم  قدم‌های مفید و موثری بر داریم.

عباسی خاطرنشان کرد: در مقدمه تمام این اقدامات از آنجایی که سازمان ما یک سازمان زیباسازی است ما قصد داریم از سازمان خودمان اقداماتی را آغاز کنیم تا به عنوان پایلوت مقدمه اقدامات بزرگ شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار